
Există atât de multe emoji-uri disponibile pe Facebook – de la reacții la emoji-urile pe care le poți adăuga în comentarii și până la micile pictograme care apar lângă stările tale și activitățile dintr-o postare nouă.
Modul în care sunt folosite emoji-urile variază de la un utilizator la altul, la fel ca și emoji-urile pe care aceștia le aleg.
În acest articol, ne concentrăm în mod special pe emoji-urile care sunt folosite ca reacții la postările de pe Facebook.
Cum accesezi emoji-urile de reacție pe Facebook
Pe vremuri, Facebook oferea utilizatorilor doar un buton de „Like” și, la un moment dat, se vorbea și despre un buton de „Dislike”. Între timp, platforma le oferă utilizatorilor mai multe opțiuni pentru a reacționa la o postare prin intermediul butonului „Like”.
Ține apăsat pe butonul „Like” aflat sub o postare sau comentariu, iar acesta va afișa un meniu pop-up cu mai multe modalități de a răspunde la respectiva postare.
Reacțiile disponibile includ:
- Degetul mare în sus (Like),
- O inimă roșie,
- O față care oferă o îmbrățișare,
- O față care râde,
- O față curioasă,
- O față care inspiră siguranță,
- O față furioasă.
Opinia generală este că aceste reacții acoperă majoritatea stărilor pe care un utilizator le poate avea când vede o postare pe Facebook.
Ce înseamnă emoji-urile?
Când răspunzi la o postare cu o reacție emoji în loc să scrii un comentariu, exprimi o emoție clară fără să fie nevoie să scrii ceva.
Emoji-urile sunt tot mai des folosite ca o modalitate de a recunoaște un mesaj sau comentariu fără să fie nevoie de un răspuns propriu-zis – un trend care se observă și pe Instagram și WhatsApp, ambele deținute de Meta.
Alte moduri de a folosi emoji-urile pe Facebook
Pe lângă reacțiile cu emoji la postări și comentarii, poți adăuga un emoji direct de pe tastatură într-o actualizare de stare, o postare nouă sau un comentariu.
Și aici, este vorba despre o exprimare vizuală a unui mesaj sau sentiment și a devenit un mod tot mai popular de a transmite rapid ceea ce simți.
Sperăm că ți-a fost de ajutor! Emoji-urile sunt cu siguranță un instrument al rețelelor sociale, iar Facebook se pretează foarte bine la reacții vizuale și exprimarea emoțiilor prin simboluri.